Цей модуль допомагає зробити висновки про роль і місце диференційованого навчання, коли діти навчаються за проектною методикою, вчителі забезпечують їх інструкціями про те, як можна використовувати різні стратегії, які потрібні для успішного виконання завдань;учні мають бути активним у власному навчанні; учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Дізнатися, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів, як допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні, як враховувати навчальні потреби різних учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар